“Opakující se rytmický pohyb poskakování na trampolíně poskytuje jednoduchou metodu cvičení s dlouhodobým psychickým a fyzickým přínosem pro zdraví. Tyto výhody zahrnují zvýšení příjmu kyslíku a podporu detoxikace prostřednictvím plic, kůže a lymfy ”

Dr. Tina Wellman, v článku pro magazín Total Health

JumpPark a skákání

Trampolínový park je nový způsob pro lidi všech věkových kategorií, jak se bavit při cvičení a přitom udělat něco pro své tělo. Trampolíny od stěny ke stěně jsou spojené a tvoří jedno velké hřiště.

Tato velká skákací plocha se dá použít na různé věci, například: volné skákání, aerobik (nebo jak říkame my: AIR-obik), skupinovou zábavu či teambuilding. Jsou zde také specializované zóny pro basketbal, vybíjenou a skoky do pěny, kde si můžete procvičit akrobacii a naučit se nové triky.

JumpPark zábava pro každého

Naším jediným cílem je poskytovat našim zákazníkům bezkonkurenční neporovnatelnou zábavu.

Jedinečným způsobem umožníme:

  • rodinám strávit spolu kvalitní čas
  • mladým lidem dopřát nový zážitek
  • kolegům v práci lépe se poznat mimo kancelář

Všichni budou milovat naši „freejump“ zónu, pěnové bazény, kurty na vybíjenou a basketbalové koše!

Zažijete hodně zábavy bez ohledu na svůj věk a schopnosti. Nebudete ani vědět, že cvičíte!

S JumpParkem k lepší postavě

Přiznejme si to, běhání je tvrdá práce. Věděli jste, že na trampolíně, můžete spálit až 1000 kalorií za hodinu? Pravidelné skákání Vám tvaruje tělo a zlepšuje stabilitu vnitřních svalů, což zlepšuje držení těla a rovnováhu. Také to zvyšuje rychlost metabolismu a zvyšuje rychlost spalování tuků a kalorií. Cvičení na trampolíně pro vás není jen dobré, ale hlavně velmi zábavné!

HUBNUTÍ
10 minut na trampolíně spálí tolik kalorií jako 30 minut běhání!
  • Snížení stresových hormonů v těle
  • Zlepšení metabolismu, který Vám umožní efektivněji zpracovávat živiny
  • Kvalitnější spánek
  • Rychlejší ztráta hmotnosti , 10 minut na trampolíně spálí tolik kalorií jako 30 minut běhání
  • Redukce celulitidy
  • Lepší rovnováha a větší síla vnitřních svalů
  • Posílení koordinace
  • Zlepšení imunitního a lymfatického systému
ENDORFINY
Uvolňování endorfinů. To jsou látky, které ve vás vyvolávají „dobrý pocit“, takže si rádi přijdete zaskákat znovu!

Při tolika výhodách, které skákání poskytuje, se divíme, že ještě všichni neskáčou za svým zdravím!

JumpPark a zdraví

Nebylo by skvělé, kdyby jste našli místo, kde cvičení uplatníte bez toho, aniž by jste o tom věděli? Skákání využívá téměř každý sval ve Vašem těle, je zaměřené především na břicho, záda, ruce a nohy. Přinese Vám povznášející pocit svobody, který si udržíte.

KALORIE
S potenciálem spálit až 1000 kalorií za hodinu je JumpPark ideální sportovní zábava
Skákání na trampolíně posiluje celé tělo a je považováno za jedno z nejvíce prospěšných aerobních cvičení vůbec. Jumping zvyšuje tepovou frekvenci a posiluje svalové skupiny, které přispívají ke zdraví kardiovaskulárního systému. Při odrazu z trampolíny ucítíte větší sílu gravitace na Vaše svaly, výsledkem jsou posílená srdeční vlákna. S každým skokem je šest miliard buněk ve Vašem těle silnějších, zlepšuje se krevní oběh i Vaše kondice, takže můžete skákat víc a víc…
ZDRAVÍ
Jumping zlepšuje imunitní a lymfatický systém
Skákání pracuje v souladu s přírodním detoxem Vašeho těla, lépe známého jako lymfatický systém. Zdravý lymfatický oběh je schopný vyloučit více toxinů ven z těla a poskytuje imunitním buňkám lepší šanci v boji proti infekcím a nemocem. Když poskakujete, ventily v lymfatickém systému se otevírají a zavírají ve větší míře a ve Vašem těle dochází k důkladnému detoxu.

  • Snížení stresových hormonů v těle
  • Zlepšení metabolismu, který Vám umožní efektivněji zpracovávat živiny
  • Kvalitnější spánek
  • Rychlejší ztráta hmotnosti , 10 minut na trampolíně spálí tolik kalorií jako 30 minut běhání
  • Redukce celulitidy
  • Lepší rovnováha a větší síla vnitřních svalů
  • Posílená koordinace
  • Zlepšení imunitního a lymfatického systému

JumpPark a bezpečí

Pokud skáčete v rámci svých vlastních schopností a dodržujete naše pravidla, potom je cvičení na trampolínách bezpečné. Pružiny absorbují zhruba 80% z dopadu při doskoku, snižuje se tak tlak na kosti a klouby a minimalizuje se riziko zranění. Opakované cvičení na trampolíně buduje a posiluje kosti i Vaši sílu a ohebnost. Skákání proto může zlepšit rovnováhu, koordinaci, držení těla a zvýšit flexibilitu.

Návštěva JumpParku přináší zábavu a vzrušení na úrovni dle vlastního výběru. Nemůžeme se dočkat, až Vás přivítáme v našich dveřích. Pohled na oblohu je nyní minulostí. Zde v JumpParku, patří obloha Vám!

Novinky a časté otázky

  • Musím si místo rezervovat předem?

    Není potřeba, ale časové úseky se mohou naplnit a bez rezervace Vám nemůžeme garantovat volné místo.

  • Můžeme si lístky koupit online?

    Lístky je možné rezervovat online, platí se však na místě v hotovosti nebo kartou. V případě firemních akcí je možné vystavit fakturu.

  • Je vstup přesně na hodinu?

    Ano, ale je NUTNÉ přijít aspoň 20 minut předem, abyste se mohli připravit a dostat instruktáž.

  • Kolik roků musím mít, aby jsem mohl skákat?

    Děti do výšky 130 cm mohou skákat pouze v doprovodu dospělé osoby

  • Co si mám obléct?

    Oblečte si pohodlné věci jako například tepláky, šortky, tričko. Na oblečení nesmí být žádné ostré předměty ani spony opasků. Na trampolíně se skáče naboso. Není dovolené mít na sobě žádné šperky. V případě nejasností neváhejte kontaktovat náš personál.

Máte otázku? Rádi ji zodpovíme

pište na praha@jumppark.cz nebo volejte 728 144 357